Coolasek
Informator
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 8 ŚDW Szarotki im.Cichociemnych
|
Wysłany: Wto 21:20, 14 Lis 2006 Temat postu: XIII Nocne Śpiewanki MKI "SIÓDEMKA" |
|
|
Po raz trzynasty Młodzieżowy Krąg Instruktorski "Siódemka" ma przyjemność zaprosić na Nocne Śpiewanki. Przez lata pracy rajd zmieniał swój kształt, a każdy kolejny wyjazd przynosił moc wrażeń i niespodzianek. Mamy nadzieje, że również w tym roku spotkamy się na Śpiewankach, podczas których niezapomnianą zabawę zapewni "Magiczna liczba Siedem". Przyjmijcie jej wyzwanie i stawcie się na starcie rajdu.
Czuwaj!
MKI "SIÓDEMKA"
I. Termin imprezy
1. XIII Nocne Śpiewanki MKI "SIÓDEMKA" odbędą się w dniach 8 - 10.XII.2006;
2. Reprezentacje harcerskie, starszoharcerskie, wędrownicze zgłaszają się w piątek na parking przed lodowiskiem w Lubinie o godz. 17.07 skąd nastąpi wyjazd do Rudnej;
3. Uroczyste zakończenie Śpiewanek godz. 12.00.
II. Organizator
Komenda Hufca ZHP w Lubinie
Młodzieżowy Krąg Instruktorski "SIÓDEMKA"
im. gen. bryg. A. E. Fieldorfa ps. NIL
III. Komenda rajdu
KOMENDANT: phm. Łukasz Motylewski
Z-CA DS. ORGANIZACYJNECH: pwd. Krzysztof Zając
KWATERMISTRZ: dh. Magdalena Misiewicz
IV. Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w warunkach turystycznych (karimata, śpiwór) w Zespole Szkół w Rudnej.
V. warunki uczestnictwa
1. W XIII Nocnych Śpiewankach MKI "SIÓDEMKA" mogą uczestniczyć drużyny harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze w składzie 5 - 15 osobowym + pełnoletni opiekun.
* Rywalizacja na Śpiewankach odbywać się będzie w dwóch kategoriach wiekowych:
o Harcerskiej,
o Starszoharcerskiej i wędrowniczej,
2. Patrole zobowiązane są do posiadania polisy ubezpieczeniowe oraz opłacenia wpisowego.
VI. Zadanie przedrajdowe
WSZYSTKIE PATROLE ZOBOWIĄZANE SĄ PRZYGOTOWAĆ:
1. Piosenkę o tematyce harcerskiej;
2. Jedną piosenkę - poezja śpiewana;
Uwaga! Przed festiwalem odbędą się przesłuchania, do występu na scenie zostaną dopuszczone najlepsze patrole, które zaprezentują jedną z przygotowanych piosenek.
3. Każdy patrol przygotowuje także stragan reklamujący drużynę na targach, które odbędą się podczas bloku integracyjnego. Na miejscu drużyna otrzyma materiały do wykonania transparentu, ławkę oraz miejsce targowe o wymiarach 4 x 5 metra. Oceniana będzie pomysłowość wykonania straganu, wkład pracy, popularność jaką będzie cieszył się stragan na tle innych stoisk.
VII. zgłoszenia
1. Zgłoszenia patrolu na Śpiewanki należy dokonać w formie elektronicznej, wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej, dodatkowo należy przesłać listownie kserokopię dowodu wpłaty oraz polisy ubezpieczeniowej.
2. Zgłoszenia należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do 30.XI.2006 (decyduje data stempla pocztowego);
3. Zgłoszenia należy przesłać na adres:
Komenda Hufca ZHP w Lubinie
Ul. 1-go Maja 17a/5 59-300 Lubin
Tel: (076) 8467711
Uwaga! Patrole, które zgłoszą się po wyznaczonym terminie nie zostaną zakwalifikowane do udziału w Śpiewankach!
4. Ze względu na ograniczona liczbę miejsc noclegowych (do 200 uczestników) o przyjęciu na Śpiewanki decydować będzie kolejność zgłoszeń.
5. Wpłaty 20.00 zł (dwadzieścia zł) od każdego harcerza oraz opiekuna, można dokonać w siedzibie Hufca ZHP w Lubinie lub na konto:
Komenda Hufca ZHP Lubin
Bank Spółdzielczy o/Lubin
Nr konta: 64 8669 0001 0311 9747 2000 0001
Z dopiskiem "Nocne Śpiewanki"
6. Opiekunowie biorą udział w Śpiewankach na prawach uczestnika.
7. Brak którejkolwiek z zawartych w karcie zgłoszenia informacji dyskwalifikuje patrol z przyjęcia na Śpiewanki.
VIII. ekwipunek
1. Regulaminowe umundurowanie!
2. Każdy uczestnik musi posiadać: śpiwór, strój sportowy, sportowe obuwie zmienne, kubek na herbatę, rzeczy osobiste, latarkę,strój kąpielowy, KARIMATĘ!
3. Każdy patrol musi posiadać: apteczkę pierwszej pomocy, kompas lub busolę, wyżywienie na czas rajdu.
IX. organizator zapewnia
1. Atrakcyjny, zróżnicowany program;
2. Dyplom i cenne nagrody dla zdobywcy GRAND PRIX XIII Nocnych Śpiewanek MKI "SIÓDEMKA";
3. Nagrody i dyplomy dla zdobywców pierwszych miejsc w poszczególnych konkurencjach;
4. Wstęp na nowoczesny basen podczas bloku niedzielnego;
5. Ciepły posiłek w sobotę;
6. Pamiątkową plakietkę;
7. Przejazd autobusem z Lubina do miejsca zakwaterowania;
8. Noclegi w szkole w warunkach turystycznych.
X. Postanowienia końcowe
1. Wszyscy uczestnicy mają obowiązek przestrzegania niniejszego regulaminu i dyscypliny harcerskiej;
2. W przypadku niestawienia się patrolu lub uczestnika na Śpiewanki wpisowe nie będzie zwracane;
3. Dyskwalifikacja patrolu może nastąpić w przypadku postępowania niezgodnego z regulaminem Nocnych Śpiewanek i Prawem Harcerskim;
4. Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas Nocnych Śpiewanek ponoszą członkowie patroli i ich opiekunowie;
5. Zwycięzcy rajdu będą wyłonieni na podstawie ogólnodostępnej punktacji, omówionej na pierwszej odprawie patrolowych;
6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu w uzasadnionych przypadkach.
ZAPRASZAM !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|